سرخط خبرها
خانه / دانش و فن آوری / جان مک آفی چطور از هر تبلیغ ارزهای دیجیتال درآمدی ۱۰۰ هزار دلاری دارد؟ – دیجیاتو – آموزش دونی

جان مک آفی چطور از هر تبلیغ ارزهای دیجیتال درآمدی ۱۰۰ هزار دلاری دارد؟ – دیجیاتو – آموزش دونی

«جان مک آفی» موسس شرکت مک آفی و توسعه دهنده آنتی ویروس تجاری به همین نام، به واسطه هر پستی که برای تبلیغ عرضه اولیه سکه پول های دیجیتالی در توییتر منتشر کند به میزان ۱۰۵ هزار دلار مبلغ دریافت می کند
می توان این گونه گفته که هزینه ارسال این تبلیغات از سوی توسعه دهندگان پول های دیجیتالی، تنها ۰٫۱۳ دلار به ازای هر کاربر خواهد بود که به این ترتیب میزان بسیار کمی است و به نظر می رسد روشی به صرفه برای آگهی دهندگان باشد.

«جان مک آفی» موسس شرکت مک آفی و توسعه دهنده آنتی ویروس تجاری به همین نام، به واسطه هر پستی که برای تبلیغ عرضه اولیه سکه پول های دیجیتالی در توییتر منتشر کند به میزان ۱۰۵ هزار دلار مبلغ دریافت می کند.

عرضه اولیه سکه به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که پیش از اینکه یک پول دیجیتالی روانه بازار شود، روی آن سرمایه گذاری کنند و به این ترتیب سرمایه اولیه برای توسعه آن توسط ارائه دهندگان فراهم شود.

یادآوری می کنیم که اخیراً توییتر از تصمیم  خود مبنی بر ممنوعیت تبلیغ عرضه اولیه سکه، فروش توکن و کیف های ارز مجازی خبر داده بود. به این ترتیب شاید در آینده این موضوع برای مک کافی محدودیت هایی را ایجاد کند.

به عبارتی می توان گفت این کمپانی از هر کلمه توییتی که به این منظور ارسال شود، مبلغ ۴۳۷ دلار درآمد کسب می کند. وبسایت McAfee Crypto ادعا می کند: «توییت های جان مک آفی در زمینه ارزهای دیجیتالی با اختلاف بسیار زیاد [نسبت به سایر رقبا] بیشترین تأثیر را دارد». بنا بر ادعای این وبسایت، رهبران معدودی در جامعه رمزنگاری می توانند به اندازه جان مک آفی در جامعه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی نفوذ کنند.

بر اساس ادعای این وبسایت هر توییت می تواند تا میلیون ها دلار سرمایه را برای آگهی دهندگان جذب کند و همچنین در برخی موارد موجب افزایش ارزش برخی از ارزهای دیجیتالی به میزان بیش از ۱۰۰ درصد شده. در بررسی هایی که حدود سه ماه قبل توسط وبسایت مادربورد روی اکانت توییتر جان مک آفی انجام شده بود، مشخص شد که ارزش یکی از ارزهای مجازی به واسطه توییت او به میزان ۳۵۰ درصد رشد کرده است.

به طور معمول کمپانی های تبلیغاتی علاقه ای به اعلام میزان هزینه ای که برای بازاریابی عرضه اولیه سکه های ارز مجازی انجام می دهند، ندارند، ولی به نظر می رسد این موضوع در مورد مک آفی متفاوت است زیرا تیم McAfee Crypto که به منظور بازاریابی عرضه اولیه سکه، خدمات بهینه سازی وبسایت ها، پیشنهادهای راهبردی و … را ارائه می دهد، اعلام کرده که با دریافت  ۱۰۵ هزار دلار عرضه اولیه سکه ارزهای مجازی را در توییتر خود تبلیغ می کند؛ اکانت توییتری که اکنون بیش از ۸۱۱ هزار دنبال کننده دارد.

درباره ی back120

همچنین ببینید

بهای حفاظت از حریم شخصی؛ سازمان نظارت بر رسانه‌های روسیه خواستار فیلترینگ تلگرام شد – دیجیاتو + پزشکیان: اختلافات، کمر جامعه را شکسته – آموزش دونی

به گزارش وب سایت ABC News، سازمان نظارت بر رسانه های روسیه از دادگاهی در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *